Pages

Saturday, March 19, 2011

masih seperti dulu..

Pengalaman dan kenangan banyak mengajar erti hidup pada aku..dan aku percaya semua diluar sana ada pengalaman dan kenangan masing2..xkira...kenangan zaman kanak2 ke..zaman sekolah ke..atau zaman remaja?..its up to u..bagi diri aku..pengalaman yg sangat bermakna bila berlaku konflik dlm keluarga dan aku seperti tidak berapa diambil kisah..not at all..but still..something is missing..pengalaman pertama hilang org yg tersayang pada umur 10 tahun,27 april sgt perit..sejak tu..aku mula belajar hidup tanpa kasih syg dari seseorg nenek yg menjaga aku dari kecik lagi..wish u here..hilang tempat bergantung buat kita susah dan perit untk hidup kan..kita kena berdikari sendiri..untuk dapatkan apa yg kita nak..:)


Memang,tuhan tu maha kuasa dan adil..hilang seorg akan dtgnya seorang..ada lagi yg sudi amik kesah pasal hidup aku..ada lagi yg risau tentang perlakuan aku kalau xkena gaya..hehe..yaa,aku agak buas?maybe..no,lebih kepada suka mencuba sesuatu yg mencabar..pernah sekali dua mengikut teman2 mencari hantu..haha..mmg ada hantu tapi malangnya aku x nampak..kata abg bob,kau slalu baca quran hantu takut..kteorg ni bila ntah baca..solat pun x..keh3..ok.fhm abg bob...rindu..rindu rumah..rindu taman bandar..tempat yg banyak menceriakan hari2 aku di Raub..bila lagi nk jumpa..insyaallah..bulan 4?korg tggu..kita enjoy bagai nak gila ok..


Jauh disudut hati..aku bersyukur,aku masih mampu hidup walau semua serba kekurangan..aku bersyukur dikurniakan org yg memahami corak hidup aku..aku bersyukur..tapi sampai bila hidup nk bergantung pada ihsan org lain semata-mata..mereka ada masalah mereka sendiri..lama2,mereka akan menyampah dgn masalah kita jugak..kan..jadi..aku kena kuat..aku kena lebih kuat dari sebelumnya..aku kena hadapi semua seolah2 xde pape..teringat lagu nyanyian artis pujaan ramai,maher zain,insyaallah,u'll find ur way..yup..mesti ada jalannya kan..


Hari ni..saat ni..aku masih disini..hehe..yela..xkan di London plak..aku masih mampu berdiri..aku masih mampu hadapi segala masalah baik dari segi apa pun..aku akan tetap tabah sampai aku xmampu nk hadapi lagi...


untuk kau,thanks sudi hadir dalam hidup ni..even kau tau aku xmcm lelaki lain yg mampu belikan apa saja..even kau tau aku xla se-perfect mana..even kau tau aku xla bagus sgt..ramai lagi yg bagus diluar sana..ramai..org mcm kau..boleh petik je mereka..sekelip mata dpt..hehe..tapi kau pilih aku dulu kan..aku xtau kenapa..thanks..


 dan aku??masih seperti dulu...:)