Pages

Saturday, March 19, 2011

emm..

Mood sgt x stabil tadi..tgh chat dgn sepupu tersayang..cik adilla..

kimi: dilla cmne tok ayah?
dilla: camtu la..
kimi: tok ayah boleh cakap x?
dilla: bolehla sikit..xpi mellawat ke?
kimi: nak..tapi lesen mati
dilla: ayah long dtg dgn nurin n fawwaz..
kimi: hah?yeke?


no wonder abah kol aku bnyk kali..aku x angkat..bukan apa..mgkin aku terasa something yg buat aku bengang..but then aku rasa amat teruk sebab x sangka dia dtg kelantan..tp aku x angkat..lepas dilla ckp cm2..aku terus kol abah..nasib baik dia ok..dia tnye aku duit ada lagi x..hehe thanks abah..ada..masih ada..hajatnya petang ni nk shoot pasir puteh jumpa mereka..tapi mereka dah nak balik..so..its ok la..at least aku dapat ckp dgn abah..tok ayah akan transfer hospital kb esok..dah dekat sgt dgn tempat aku..so..aku nk pegi esok..pape pun aku nk pegi..lupakan design sekejap..apalah design dgn seorang datuk kan..even aku x rapat mana pun..he's still my atuk..maaf ea abah..bukan sengaja..nk wat cm2..


:(  

3 comments:

Mimi Saidi said...

its ok la by....nnti ade ms g jnguk tok ayah

Hakimi Mohd said...

hehe..insyaallah

Hakimi Mohd said...

hehe..insyaallah