Pages

Monday, May 9, 2011

carry it on

Assalamualaikum....


Ok,xpe..chelsea kalah jugak dgn Man U..kisah pulak aku..aku Arsenal..but then yg Arsenal kalah dgn Stoke mmg aku kisah..hehe..tu smua adat pertandingan..don't play if you dont dare to lose..boleh x cm2?
Actly..this update bukan apa..just aku rasa lama kot x menaip..asyik dok men'design' je..even apa tah yg aku design aku pun xtau la kan..asal aku siapkan dahla..mostly..budak2 U lain dah start cuti sem dah kan..aku,baru la nak final..ish..then cuti pun sebulan je..mmgla MARA ni parti haluan kiri..xikut saranan kerajaan..


Buat yg sedang masih dlm final tu..hope korg dpt lakukan yg terbaik..xkisahla dapat spot ke x..asal boleh buat sudah..better dari xbuat lgsung kan..yg masih blaja,kuliah..teruskan usaha murni anda..jgn ptus asa ok..xsalah kita menuntut ilmu sebanyak mana pun.asalkan yg bermanfaat..


Ooohh...one more..aku tau ada yg rindu muka korea kan..xpe2..kat bawah ni ada klon korea la..tapi bukan yg K-PoP malaysia tu..ni barang mahal punya..tarak jual meh..haha..xde ah..main je wey..jap ag aku taip cmni..naik la status kat wall aku..(berani statement kau ckp korea)~...ish tula..ada je yg xpuas hati dgn anugerah Allah..For the last...moga anda semua berjaya dlm apa2 yg anda lakukan ok...Good Luck fellas~
                                                  wah..kurus semacam je..xcaya pulak..

4 comments:

Mimi Saidi said...

sape tah yang rindu muka tu..gtau skit.listkan ckit.nak tau jugak

Hakimi Mohd said...

lisa surihani..raja farah..liyana jasmay..scha alyahya..uii..ramai ag

Mimi Saidi said...

oooooooooo.ok2

wawa said...

nk pengsan aku..lau ade orang betul2 ckp muke cam korea~buuueeekk...ermm..bagi aku muke ko mcm bugis ade laaa..haha..oppssss...sory kimi~