Pages

Thursday, April 21, 2011

Sumpah! aku syg kau



MEREKA SERING BERKATA,CINTA ITU MILIK KITA..

Ayat sebagai pembuka kata~
Cinta yang sejati tercipta apabila dua insan yg bersatu hati mereka mempunyai 4 unsur..
-sayang
-percaya
-jujur
-setia
Kita pegang pada 4 unsur ini..insyaAllah tiada masalah..selebihnya hanya Tuhan yg tentukan...


Ini dia~
-si manja saya
-budak gedik saya
-anak singa laut saya
-bambam saya
-budak bcuk saya


dah hampir setahun kita bersama..dah hampir setahun kita hadapi dugaan dan cabaran..suka dan duka bersama..kita masih bertahan..aku xpernah kisah apa org ckp..cinta zaman skrg sekadar main2??!..hotak kau..aku tau apa yg aku rasa..aku tau diri aku inginkan apa..dan diri aku..inginkan budak ini sentiasa ada dgn aku..selamanya..sekadar kata mgkin xdpt meyakinkan..tapi kata2 itu doa..dan keikhlasan kata2 sperti ikhlasnya doa kita..doa aku..aku inginkan kau sentiasa dgn aku..lantak mulut org..mereka ada konflik dalaman barangkali..hehe..


'aku syg kau bukan sebab kau lawa,bukan sebab kau pandai..aku syg kau bukan sebab kau cantik..aku syg kau sebab dgn kau aku tau apa itu syg'


p/s= 'syg' disini tiada kene mengena dgn parents..bukak minda anda..jgn terlalu limit dan islamic..parents of coz kita syg..

yup, you are my everything..you re...


-AKU TAK MENGERTI,APA YANG KU RASA..RINDU YANG TAK PERNAH BEGITU HEBATNYA..AKU MENCINTAIMU LEBIH DARI YANG KAU TAHU..MESTI KAU TAKKAN PERNAH TAHU-


KIMI ckp kat MIMI...'mimi..saya syg kamu!!'..syg sy x?

4 comments:

Mimi Saidi said...

MIMI cakap kat KIMI ... 'kimi...saya pon sayang kamu sangat2!!!!'

terkedu tengok post ni :P
thanx by ...

Hakimi Mohd said...

hehe..terkedu...

MOFASAD said...

@alololo

Mimi Saidi said...

wah, mofasad singgah blog ni oh:P