Pages

Monday, December 13, 2010

indahnya dunia tanpa drafting dan design..

Salam.....


Fulamak aih....lama dah x tanya khabar blog aku...dah merajuk dah dy...mana tak nya..almost 2 bulan kot aku x update...baru skrg dapat update..hehe..hepy xleh nk ckp la..haha..padahal blog je pun..bkn apa pun...dalam bnyk2 cuti..cuti ni la aku rasa paling best...paling tenang..sebabnya..sem 2 aritu diserang dgn kerja2 mcm gila kan...xpernah2 amik design...kena buat design...3 hari aku xtdo...rasakan,,,,settle design..rehat sehari dua...tu dia....drafting...2 hari pulak x tdo...hebat penangan senibina..tu la...kerja dah bagi awal2...nk buat last2..sendiri buat sendiri tanggung la..bak kata member aku..aku ok je..xde hal..hal x hal..pinggang mcm nk tercabut..kepala mcm nk pecah...it's ok2...semua dah xde...cuti xnk fikir semua tu..aku nk rehat puas2...sem depan lain cter...


btw..tau x drafting tu ap eh...emmm..jap...




ok..dua tu contoh2 drafting la...haa..mana x pening nk buat drawing mcm tu sekali...detail...kalau salah start balik atas kertas kosong..xde nak padam2..haha...tapi slalunya member2 dgn aku sekali xde mknenye nk buat satu2 mende ni kan..open autocad..print..haa.trace je balik..pantas dan mudah..tula tips nak berjaya dalam senibina..haha..xpe..xpayah ikut pun xpe tips ni..


Balik rumah..dapat landing atas katil sendiri...nikmat dy..aduh..xdapat nk ckp la..kalau la boleh selamanya mcm ni kan...tapi tula..mana ad jalan mudah nak berjaya..semua kena ad pengorbanan maa...nak hidup senang nnt kena la susah2 skrg..kan...hari2 kat rumah..of coz beza..tdo lepas subuh..bgun la pkul bpe nk bgun pun kan...sapa kisah..hehe..oh..ada org kisah..ada...bnyk kali dah kena sound...ahh..sound jela..kisah apa..malam2 xngadap laptop wat keje da..xde nk wat keje sampai x tdo lagi..satu lagi...plan cuti ni..aku nak try wat kek la..haha..kempunan oh tgk org masak kek sendiri...nk buat la jgk..even x reti...xkre..aku mesti buat jgk..jadi ke x jadi..mesti jadi..xpe..nanti kalau aku berjaya wat kek tu..aku gtau kat sini..sure pnye...ok...

2 comments:

Mimi Saidi said...

haa..nk buat kek ape tuh.oreo cheese kek la..keh3
okay, drafting tu mcm dasyat je.patut la bdk tu mcm tu kan..ok,dh phm.haha

Hakimi Mohd said...

haa..tau xpe..mana x gilanya