Pages

Wednesday, April 13, 2011

more exhausted than before

Yes..salam..walaweh..panasnya kelantan hari ni..tapi paras sungai macam nak melimpah je aku tgk..syok jugak kalau melimpah..mmg aku org first yg gi kejar2 ikan nak masak buat lauk..dunia dah x menentu kan skrg..well..baru je selesai test architecture structure..alhamdulillah..dpt jawab..syukur kat Allah swt..aku baca apa pun aku xtau..yg aku tau..movie3..fb3..ish3..adik2..jgn jadi mcm aku..malas gler nk study..esok..something like..big day utk aku..presentation design last before final..and petang..gerak terengganu..site visit??xkot..mcm masa utk enjoy je..even ahad ada test lagi..ah,test..lantakla..mcm hebat sgt kuasa test tu..mmg..sesuai dgn tajuk..penat..penat gle wey..panas lagi..jgn aku pengsan dah la..


Well..ni nk cter..before aku test tadi..budak tu kol2..sempat la nk gelak2 jap..dia pun ada test..then ntah cmne aku gedik plak nk suruh dia ulang apa yg aku sebut dlm kol tu..smpai bersungguh dia lari kuar kelas..abis langgar2 kerusi sebab nk cover line..then..aku boleh gelak...Ya Allah..teruk aku..no..syes..niat aku nk gurau je..xsangka plak dia touching..hehe..bersalah gler rasa..btw..da mnta maaf kan..sorry ok..xmain2 mcm tu da..xbuat da mcm tu..huu..truk rasa...


Good luck dalam test..buat anda..dan semua yg sedang dlm test skrg..semoga results masing2 superb!!!


p/s: time untuk beradu..jom!


     muka korean-malay baru balik test..haha..ye,korean-malay..xcaya??lantak kau.... 

2 comments:

Mimi Saidi said...

touching oh......da la test x ley buat haa

Hakimi Mohd said...

laa..xkn xley wat lgsung