Pages

Thursday, March 31, 2011

vanilla and chocolate



motif gambar : suka hati la..aku nak letak


walau terpisah ratusan kilometer pun
hati sentiasa disisi..
walau selalu bertekak pun
ada masanya kita serasi..
walau ramai kata kau ganaz
ada masanya aku rasa kau manja..
walau ramai yang tak suka
kisah pulak,aku suka jugak...
biar apa org kata,kita tau kita mcmane

bila aku ckp kau ketawa mcm apa je..kau ckp xpe..xde org..dlm bilik
bila aku ckp pakai shawl elok2,nnt nampak..kau ckp xde org nampak..aku je yg nampak
bila aku ckp kau comel kau bantah..
bila aku ckp kau comel jugak..'ok,aku mmg comel'..kau kata.hehe
bila aku marah kau kluar sorg,kau ckp xde pape la..
bila aku marah jugak..ok,kau cari teman kluar..
bila org ckp kau degil keras kepala,aku ckp xpe..aku tau cmne nak handle

takde manusia yg sempurna dalam dunia
takde manusia yg cukup semuanya
tapi aku dah cukup sempurna ada kau
aku dah cukup semua dgn kau

kalau hitam mesti lawannya putih
kalau kaya mesti lawannya miskin
kalau cantik mesti lawannya buruk
kalau wangi mesti lawannya busuk 
kalau AKU wajib lawannya KAU.


aishiteru~


 

9 comments:

Enn Ess said...

bila kau dan dia bersatu, __________________________________ .

PADIA JIWANG GILAAAAAA (!)
seperti terbaca virus membuatkan aku nak pengsan.

jangan garang2 ngat aih nan memey.
dye uh nampak je kasau,
hati macam tisu. wakakaka.

memey suka orang kentut, bagi dye itu hadiah paling bes. unik kan memey? hahaha :D

wish aku:

semoga kisah hidup kalian macam dalam cerita disney:
happy ever after.

Hakimi Mohd said...

hehe..thanks nadya komplot dgn aku

Mimi Saidi said...

nadya : awat hang ngomen dulu!!!!x aci

kimi : omaigod......hakimi mohd kah ini? nak tengok lagi entry macam ni boleh x?suke...

Hakimi Mohd said...

hehe..xpandai la..mcm apa je ni

Mimi Saidi said...

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

Anonymous said...

zzzzzz, *yawn*

kih3.

eh ni first time aku komen blog nih! aku kawan si mimi! =)

sweeetnyeeeeeeeeeeeeewwwww!!

Mimi Saidi said...

tak payah nak kenal2kan diri sgt....kimi dah tau.hehehe.dah story psl kau

Hakimi Mohd said...

oh..dy ad story..thanks nieya

miss effarina said...
This comment has been removed by the author.