Pages

Tuesday, March 22, 2011

Meet my new love!

Salam guys..mood arini agak letih..baru balik dari renew lesen..syukran..then tetiba tergerak hati nak sempurnakan hajat hati yg dah lama terkubur kan...and aku pun terus gi cimb..check balance...ok!ngam2...kawan aku yg bertindak sebagai driver sepenuh masa terus memecut laju ke kedai...'Kedai Haiwan Pelik'..lokasi,wakaf che yeh,kota bharu....usha punya usha!...ya,ada pun kau..but kaler putih kan..tapi still sgt2 cute...bape kali jugak aku fikir..kalau aku amik mereka...mmg papa kedana la aku xmakan pasni..emmm...pusing2...last2 aku amik jugak...and....wujudlah adik2 baru dalam family aku...mereka adalah....jeng3...
this is zuzu...:)

ni zaza tgh makan..lapar kot

masih zuzu..pemalu orgnya..haha 
 emm..alhamdulillah..even duit da abis but aku tetap puas hati sebab impian dah tercapai...lesen jugak dah dapat..kasut puma jugak da dapat..thanks to you..:)

4 comments:

Mimi Saidi said...

gila comel!!!! zuzu is mine.boleh x?

Hakimi Mohd said...

hehe..nak?

Mimi Saidi said...

nak la.org bg nm,org punye la.kan2

red cherry said...

cumel la! =)
zuzu n zaza?