Pages

Monday, January 24, 2011

Kau masih dara...Aku masih teruna...

Assalamualaikum....lama xupdate..kerja bnyk sgt...lepas design rumah..suruh design structure roof pulak...kalau x siap..lectere xbagi balik..bygkanla..kelas sepatutnya dari pkul 3-5...but..extend sampai pkul 7..asar kemana..maghrib pun kemana...Ya Allah..apa nk jadi...en syaiful ckp..'sy bukan nk paksa awk semua..kalau awk xpandai buat ni..susah nnt..ni kerja awk nnt...'..terus aku terfikir..patutla seorang arkitek yg dapat design sebuah rumah je boleh dapat juta2 kan..ingt senang ke nk main dengan sketch up tu..tambah pulak nk suruh cepat2...aduh cik..cik dah da Ba(hons)architecture,UKM...kami ni...emmm...design pun masalah lagi...cik kena faham..xpe cik..kami tau cik nk kami semua berjaya..sy janji cik..one day..sy datang jumpa cik...sy dah ad..Ba(hons)architecture,Part2,UM...hehehe...cik tggu eh..tggu..


    Tengah serabut design tadi member aku kat sebelah ni siap download 'aku masih dara'....huh!..apa lagi..amik pendrive cucuk..kita transfer ok..dgn game 'nail D' sekali aku rembat..hehe...game tu wey..syok..aku sampai rumah...settle semua perkara wajib dan sunat...terus aku layan movie ni..oh god...best..mmg best..aku text budak ni ckp tgh tgk..dia reply..'ah,cte xbest..stereo je'...amboi2...gaya mcm dia yg bikin filem kan..hahaha...aku jawab la balik..hero xkan nk kalah kot...keh3...cter ni mmg la stereo..aku x nafikan..tp moral dia yg kita nk beb...mcmana dia nk tunjuk besarnya kuasa Allah tu...pada aweks2 kat luar tu yg perangai mcm siod2 ke..terlebih setan dlm diri kan..u all should watch this movie ok...ye..perangai aku pun xla sebaik si firdaus(ashraf muslim)..but..aku try baiki diri ni...aku cuba elak menda2 yg xpatut ni...kan..and2...dgn bangga aku ckp..aku masih teruna..i'm still a virgin....hahahahaha...geli la plak..












  Dalam skrip yg firdaus tu ckp..ppuan ada 9 keaiban..and lelaki ada 1 je..thats y lumrahnya..lelaki yg akan approach ppuan dulu..but2..ppuan korg masalah la sikit..sebab korg ada 9 keaiban tu..it's hard for u to care..to maintain..tp x mustahil korg boleh kan..dari movie ni..mcm2 aku fhm...kenapa islam suruh kita kawen awal kalau dah cukup apa yg disyarakkan..aku nk kena cter ke?xperlu kot...nk tau korg tgk la sendiri...so...kalau aku nk kawen awal boleh x..hehe..

4 comments:

Ezzati said...

boleh sangat. patut kawin pun. dah "besar" kan.

Hakimi Mohd said...

haahaha...yeke

Mimi Saidi said...

awwww....teruna lagi. i like okay~

Hakimi Mohd said...

haha...well