Pages

Monday, January 31, 2011

Impian Dan Cita-Cita

Semua org ada impian dan cita2 masing2 kan..so do i...aku pun ada impian jugak..hidup kalau xde impian mcm air sungai yg xtau arah mana alirannya..Bila tanya2 budak2 spm,after spm ni nk amik apa?xtau la..xsure la..ntahla,tgk la result.mostly semua akan jawab camtu.No,xboley la camtu.At least kita kena ada target dalam hidup.So,mulai skrg set kan dlm kepala otak tu target kita ok.Hehe.macam aku.bnyk oo target,impian aku.nak tau?




2tahun dari skrg~


hehe.aku nk sambung degree kat sini wey.nk sambung degree part 2 kat sini.xtau la nape aku obses gile kat um ni.insyaallah.                      




oohoo..abis degree aku nk kerja dgn mana2 firm pun xkisah 3 tahun camtu.then aku wajib pastikan aku amik exam part 3 and nama aku termaktub dalam PAM.



                         emm..alienware.ya Allah wonder gile dgn laptop ni.dalam usaha mendapatkan pakcik alien ni. 
 broga hills.nak gi sini dgn kau wey.tempat ni macam best je kan.kalau amik gambar kat atas ni dgn nikon 3100 yg kau nk beli tu mcm masyuk je.hehe..

yg ni best skit.pas aku kawen kan..kalau kawen la.aku nk duduk kat condo yg ala2 cmni.wah mcm best ddk dua org kat tempat cmni.xde org yg nk kacau


en.mazda ni kau pun tau aku nk sgt mcmana kan.aku x kira la bpe lama lagi.aku nk mazda ni satu.kalau ada duit lebih kita angkut sekali mini cooper ok!




kalau dah ada family xkan nk pakai kete sport je kan.muat la pulak.pekate cari cmni sebijik?ok x?


smart gle..tggu2 lagi 10 tahun(haha,,lama gile)


pe lagi ha..mcm la lagi..tapi ni antara yg best2 utk kau baca la.so amacam?

7 comments:

Mimi Saidi said...

wah2...'kau' tu sape haa

Hakimi Mohd said...

kau tu kau la kan..hehe

Mimi Saidi said...

eh2.yeke..omaigod.patut la mcm tau je angan2 pkcik ni.keh3

Aimifiqa said...

UM?? waa. smbung master ke? UM is one n the best. ngeh2. =)

e m y said...

g broga hill nak ikot taw..hehe

Mimi Saidi said...

kimi oh kimi...emy nak ikut ni.boleh x?hahaha

Hakimi Mohd said...

aimi:...bukan masterla..degree part 2..

emy:..haha..bila ntah nk gi..

mimi:..hehe..jom2